Умови і правила

  1. Загальні положення
    1. Ці Правила регламентують основні вимоги до користування послугами готелю, який провадить діяльність на території України у сфері надання послуг з тимчасового розміщення гостей (надання готельних послуг Гостей), що регулюють відносини між Гостями, Замовниками і Готелем, який є виконавцем зазначених послуг.
    2. Підприємницька діяльність Готелю регулюється чинним законодавством України. У своїй діяльності Готель керується, зокрема, «Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 №19 та внутрішніми правилами.
  2. Порядок оформлення проживання
    1. Номер (місце) надається Гостю при пред'явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу і заповненні анкети (реєстраційної картки) Гостя.
    2. Після оформлення документів на проживання та оплати вартості проживання в номері, Гостю видається ключ.
    3. Пакет документів (свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво про сплату єдиного податку, квитанція про виконані послуги) видається на прохання Гостя.
  3. Заїзд, виїзд, оформлення проживання
    • Режим роботи готелю цілодобовий. Час поселення - 14:00 годин, розрахунковий час - 12:00 годин. Оплата стягується за добу проживання згідно розрахункового часу.
    • При достроковому виїзді в зв'язку з скороченням терміну проживання в готелі в порівнянні з заброньованим терміном проживання, Гість зобов'язується попередити адміністратора про таке скорочення терміну проживання за добу і оплатити штраф у розмірі діб проживання і провести розрахунок за фактично надані Готельні послуги.
    • Ранній заїзд з 00:00 годин до 6:00 годин годин оплачується додатково в розмірі 100% вартості доби проживання.
    • Ранній заїзд з 6:00 годин до 14:00 годин оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання.
    • Пізній виїзд з 14:00 годин до 18:00 годин оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання.
    • Діти до 7 років включно, розміщуються без оплати (при наявності свідоцтва про народження, без надання додаткового місця).
    • Оплата проживання проводиться при заїзді або до заїзду. Оплата може бути здійснена готівкою, кредитною карткою і т.п.
    • У разі, якщо Замовник не заїжджає в Готель або відмовляється від бронювання пізніше ніж за добу до 14:00 дати заїзду в Готель, сума не повертається і вважається штрафом, накладеним на користь Готелю.
    • Всі ціни на Готельні послуги вказуються в гривнях. Оплата за проживання здійснюється в гривнях. Готель приймає оплату готівкою, банківським переказом або банківськими картами.
      • Готель має право відмовити Гостю в поселенні в наступних випадках:
        • У гостя відсутні документи, або ж документи недійсні або прострочені, є підозри на те що документи фальшиві;
        • У Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно і агресивно поводиться;
        • Гість відмовляється дотримуватися правил проживання в готелі;
        • Гість внесений до списку небажаних гостей;
  4. Права і обов'язки гостей, які проживають в Готелі
    1. Гості, які проживають в готелі, зобов'язані дотримуватися цих Правил, правила пожежної безпеки, а також інших нормативних документів і законодавства України.
  5. Гостям проживають в готелі забороняється
    1. Заносити і зберігати в номері речовини, матеріали і предмети, які небезпечні для життя і здоров'я громадян та збереження майна;
    2. Куріння тютюнових виробів, електронних сигарет і кальянів на території всього готелю (в номерах, коридорах, холі, ресторані тощо). Дозволяється палити тільки в спеціально відведеному місці, Гість зобов'язується оплатити Штраф у розмірі вартості доби проживання за кожне порушення.
    3. Порушувати спокій проживаючих гостей після 22:00 години вечора і до 8:00 годин ранку.
  6. Права і обов'язки Гостей
    1. Гість має право запрошувати відвідувачів в свій номер з 7:00 до 23:00 години.
    2. Гість зобов'язаний відшкодувати збитки Готелі в разі втрати або пошкодження майна Готелю, а також відповідає за порушення, завдані запрошеними їм особами (відвідувачами). Розмір збитку визначається адміністрацією Готелю.
    3. Готель не несе відповідальності за втрату грошових коштів та інших цінностей.
  7. Гості, при виявленні недоліків у наданій послузі, мають право
    1. Вимагати усунення недоліків в найближчим часом.